![]() |

La droga, valorada en 131.600 euros, va ser interceptada gràcies a una patrulla de paisà
Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Figueres van detenir el passat dimecres, 18 de setembre, tres homes de nacionalitat francesa, de 54, 23 i 36 anys, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues. La detenció es va produir després que una patrulla de paisà observés moviments sospitosos en una esplanada situada a la carretera GI-8594, a Vilamalla.
Els fets van començar cap a dos quarts d'onze del matí, quan els agents van veure un camió aturat amb dues persones al costat. Moments més tard, un turisme es va apropar i, després de baixar-ne un altre home, van carregar diversos paquets al remolc del camió, procedents del maleter del cotxe. Els tres homes van abandonar ràpidament el lloc, però van ser interceptats poc després per una altra patrulla de suport.
En el moment de la detenció, els agents van identificar els tres homes i van inspeccionar el contingut dels paquets al remolc, on van trobar 70,3 quilograms d'haixix, repartits en 718 paquets. Segons les estimacions, el valor de la droga al mercat il·legal ascendeix a 131.600 euros.
Els tres detinguts, que ja tenien antecedents, van ser traslladats a la comissaria i l'endemà, 19 de setembre, van passar a disposició del jutjat de guàrdia de Figueres. Les autoritats han confirmat que la investigació continua oberta i no es descarten més detencions relacionades amb aquest cas.