![]() |

El president anuncia des de Figueres que buscarà un acord per treballar amb "els millors experts"
El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha anunciat aquest dilluns des de Figueres que el Govern proposarà un acord de cooperació amb l'Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) per millorar els resultats educatius. L'OCDE s'encarrega d'organitzar les proves PISA, que avaluen el nivell educatiu, i per Illa treballar-hi és una oportunitat per "comptar amb els millors experts i pràctiques educatives" i assolir "l'excel·lència".
Illa ho ha anunciat aquest dilluns, s/durant una visita a l'escola Salvador Dalí de Figueres coincidint amb l'inici de curs. Pel president, l'acord també serà una via per arribar a una educació "equitativa" i "de qualitat" que doni oportunitats a tothom.
El president és conscient que no serà un procés "immeditat" i que no es podrà fer ni "en un mes o un any", però diu que no té "cap dubte" que "comptant amb tothom" s'aconseguirà en "un futur pròxim".