![]() |
S’ha programa el Casal Esportiu (infants de 6 a 15 anys) i el Casal d’Estiu (infants de 3 a 14 anys)
La regidoria d’esports, infància i joventut, i participació ciutadana de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro ofereix per aquest estiu de 2013 dues propostes d’educació en el lleure: el Casal d’Estiu, per a infants de 3 a 14 anys; i el Casal Esportiu, per a infants i joves de 6 a 15 anys, que es realitzaran de l’1 de juliol al 30 d’agost, amb una oferta global de 400 places. Les inscripcions a les dues activitats són del 15 al 30 d’abril per als empadronats al municipi, i del 8 al 10 de maig per a la resta de famílies. Per formalitzar la inscripció al Casal d’Estiu cal adreçar-se a la Casa Lila de Platja d’Aro, de dilluns a divendres de 10 a 13 h. La inscripció al Casal Esportiu cal fer-la a l’Àrea d’Esports, al Palau d’Esports i Congressos de Platja d’Aro, de dilluns a divendres de 9.30 a 14 h. Les places són limitades, i els participants gaudiran de l’acompanyament i suport educatiu d’un ampli equip de monitores i monitors.
El Casal Esportiu s’adreça a infants i joves de 6 a 15 anys (nascuts de 2007 a 1998), i es desenvoluparà de l’1 de juliol al 30 d’agost de 9 a 14 h a setmanes alternes al Palau d’Esports i Congressos de Platja d’Aro i a la Sala Polivalent de Castell d’Aro (no hi ha servei de transport, ni servei de menjador). La inscripció s’ha fixat en 135 euros al mes per a empadronats i 275 euros al mes per a la resta d’infants. El casal ofereix als participants la possibilitat de practicar i descobrir un ampli ventall d’esports adients segons l’edat: jocs preesportius, bàsquet, handbol, tennis de taula, bàdminton, korfbal, tennis, volei platja, BTT, aquàtics (vela, caiac, etc) i d’aventura (tir amb arc, circuit de bicicleta, quads...).
El Casal d’Estiu s’adreça a infants i joves de 3 a 14 anys (nascuts de 2009 a 1999), i es desenvoluparà de l’1 de juliol al 30 d’agost, en horari de matins (9-9.30 h–13-13.30 h), menjador (13-15.30-16h), i tardes (15.30-16 h-20 h), tot i que els nascuts els anys 2009 i 2008 no podran fer-hi més de vuit hores seguides. Hi haurà casal a Platja d’Aro, a la zona de Riuet, tot el dia; i a Castell d’Aro a l’Institut Ridaura, matins i menjador (no hi ha servei de transport cap a Platja d’Aro). La inscripció per a empadronats s’ha fixat en quotes mensuals de 80 euros (matí o tarda), 125 euros (matí i tarda), 160 euros (menjador) i 8’50 euros (menjador eventual d’un dia). Per a les famílies no residents els preus són 180 euros, 361 euros, 175 euros i 9 euros, respectivament, per als mateixos conceptes. El Casal d’Estiu té com a centre d’interès el mar i el cel, i hi haurà activitats musicals, sortides a la platja i a la piscina, jocs d’aigua, bicicletades, gimcanes, jocs, i tallers de plàstica, entre d’altres activitats.
Simultàniament, també del 15 al 30 d’abril es poden sol•licitar les beques municipals per a la inscripció i el servei de menjador del Casal d’Estiu 2013 (en queda exclòs el Casal Esportiu). Cal fer-ho de dilluns a divendres de 9 a 14 h a les oficines dels Serveis socials mitjançant formulari normalitzat. Poden demanar-ho les famílies empadronades i amb residència efectiva a Castell-Platja d’Aro. Les persones d’origen estranger han de tenir el permís de residència legalitzat. Els ingressos de la unitat familiar no poden ser superiors a una renda per càpita de 3.514’57 euros per persona.