logo
Imprimir
06-08-2024 | 19:54hs
•+ NOTíCIES

La Policia Nacional deté dues persones per falsificació de samarretes esportives a Lloret de Mar

La intervenció es va dur a terme durant un control rutinari destinat a combatre la delinqüència i la immigració irregular

La Policia Nacional, en col·laboració amb la Policia Local, va detenir ahir, 5 d’agost, dos ciutadans per un delicte de falsificació de samarretes esportives. La intervenció es va dur a terme durant un control rutinari destinat a combatre la delinqüència i la immigració irregular.

Els agents van aturar un vehicle ocupat per dos homes, un amb residència regular i l'altre en situació irregular. En registrar el vehicle, van trobar cinc grans bosses de lona al maleter que contenien 700 samarretes de futbol falsificades de diversos equips, incloent-hi la selecció espanyola, Mèxic, Brasil i el FC Barcelona.

Els detinguts han estat acusats d’un delicte contra la propietat intel·lectual. A més, s’ha obert un expedient per infracció de la llei d’estrangeria per a l’home que es trobava en situació irregular. Les samarretes falsificades han estat confiscades com a part de la investigació.

Aquest operatiu subratlla la importància de la col·laboració entre les forces de seguretat locals i nacionals per garantir el compliment de la llei i la protecció dels drets de propietat intel·lectual.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/244925_lapolicianacionaldetedue-per-one-perfal-ificaciode-amarrete-e-portive-alloretdemar-1.htm