logo
Imprimir
06-08-2024 | 10:22hs
•ESPORTS

Gosbi es converteix en el nou patrocinador principal de l'USAP

Així, Gosbi i l'USAP inicien un patrocini basat en la passió, la modernitat i el territori, amb la promesa de treballar conjuntament pel desenvolupament del club i el benestar animal

El Grup Gosbi i l'USAP tenen el plaer d'anunciar que la marca GOSBI serà el nou patrocinador principal del club per a la temporada 2024-2025. A partir de l'1 d'agost de 2024, GOSBI, una empresa mundialment reconeguda en l'alimentació per a animals, estarà present a la part frontal de les samarretes de l'equip, així com en l'estadi Aimé Giral i en l'ecosistema de mitjans i digital del club.

Aquest acord arriba en un moment clau per al desenvolupament internacional de l'USAP i representa un vincle important amb una empresa destacada del territori català. El patrocini simbolitza la passió i l'orgull que ambdues institucions, el Grup Gosbi i l'USAP, senten pel seu territori. Amb seu mundial a Figueres, Gosbi s'associa amb el mític club de rugbi, reforçant així el compromís del club amb el territori i contribuint al seu desenvolupament.

François Rivière, president de l'USAP, ha expressat el seu entusiasme: "Estem molt orgullosos d'acollir Gosbi com a patrocinador principal. Compartim els mateixos valors de treball, rendiment i ambició, i és per a nosaltres una magnífica oportunitat per donar a conèixer la marca USAP més enllà de les nostres fronteres."

Per la seva banda, Isaac Parés, fundador i CEO de Gosbi, ha declarat: "Amb l'USAP de Perpinyà fem que el sentiment Pet friendly de Gosbi traspassi fronteres de la mà d'un club amb qui compartim valors i sentim gran admiració. És una col·laboració on tots aconseguirem sumar el nostre granet de sorra pel benestar animal, destinant recursos a dur a terme accions solidàries durant la temporada. Per cada samarreta venuda es farà una donació a una associació que promogui el respecte animal."

Així, Gosbi i l'USAP inicien un patrocini basat en la passió, la modernitat i el territori, amb la promesa de treballar conjuntament pel desenvolupament del club i el benestar animal.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/244870_go-bie-converteixenelnoupatrocinadorprincipaldelu-ap-1.htm