![]() |

Durant els mesos d'estiu, el Museu augmenta la programació de visites guiades pel Refugi Antiaeri de Ripoll
Avui, 16 de juliol de 2024, el Museu Etnogràfic de Ripoll ha anunciat una sèrie d'activitats especials per aquest estiu, pensades per gaudir en solitari, en parella, en grup o en família. Les propostes estan dissenyades per a totes les edats, oferint una gran varietat d'experiències culturals i educatives.
Durant els mesos d'estiu, el Museu augmenta la programació de visites guiades pel Refugi Antiaeri de Ripoll. El mes d'agost serà especialment actiu, amb visites programades cada dijous i dissabte. Els dies, horaris i la compra d'entrades es poden consultar a través d'Entràpolis.
A més de les visites guiades, que també són aptes per als més petits, l'entrada al Museu inclou diverses opcions d'activitats familiars:
Aquest estiu, els visitants també podran gaudir de dues exposicions temporals:
La visita lliure pel Museu Etnogràfic es pot fer amb una audioguia, utilitzant el propi dispositiu mòbil. Aquesta eina acompanya al visitant durant tot el recorregut, permetent descobrir la història i les curiositats dels objectes exposats. L'audioguia està disponible en català, castellà, anglès i francès. També hi ha una signoguia adaptada en Llengua de Signes Catalana i un text introductori en braille per a persones invidents.
Per a més detalls i informació actualitzada sobre totes les activitats i exposicions, podeu visitar la pàgina web del Museu Etnogràfic de Ripoll: Museu de Ripoll.