Amb el +97,78% del vot escrutat aconsegueix dos escons
La festa a la seu d'Aliança Catalana continua a mesura que avança la nit electoral. Si al tancament dels col·legis electorals els principals sondejos auguraven l'entrada del partit de Sílvia Orriols al Parlament, els primers resultats de l'escrutini van en la mateixa línia. Amb el 97,78% escrutat, el partit obtindria 2 diputats.
Ripoll, on va començar tot, és l'epicentre del seguiment de la nit electoral pels d'Orriols. Els seus seguidors i militants aplaudeixen els resultats i criden "Sílvia Orriols és la solució" a mesura que creix el percentatge escrutat.
I és que a banda dels resultats globals, també n'hi ha de bons al detall, ja que en alguns municipis, com ara Les Lloses, al Ripollès, AC és la primera força.