logo
Imprimir
21-01-2013 | 18:54hs
•TURISME

Les oficines de turisme de Lloret atenen 111.175 persones al 2012.

Lloret de Mar compta amb tres oficines de turisme fixes ubicades en llocs estratègics de la població.

Des de l’any 2006 les oficines estan certificades amb la Q de Qualitat. Lloret Turisme, entitat de promoció turística de l’Ajuntament de Lloret de Mar, ha presentat les estadístiques amb el resum d’usuaris atesos a les oficines de turisme. En total, són 111.175 persones ateses: principalment de l’Estat espanyol, 28.383; França, 28.827; Catalunya, 10.706; Rússia, 8.887, que ha tingut un important augment; i Alemanya amb 6.441, un mercat que es recupera després d’uns anys de retrocés.

Lloret de Mar compta amb tres oficines de turisme fixes ubicades en llocs estratègics de la població:les oficines centrals instal·lades en una de les vies d’entrada a Lloret; al Museu del Mar, en ple centre; i a la terminal d’autobusos. A més, els mesos de juliol i agost s’instal·la un punt d’informació a la platja de Fenals. En moments de màxima afluència turística, com l’agost, la mitjana diària de persones ateses en aquestes dependències es situa per sobre de les 650.

Des de l’any 2006, les oficines estan certificades amb la Q de Qualitat. Aquesta certificació l’atorga l’Institut de la Qualitat Turística Espanyola en reconeixement a les empreses i entitats que segueixen les directrius marcades pel sistema de qualitat turística espanyola per una atenció òptima als visitants.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/23732_le-oficine-deturi-medelloretatenen111175per-one-al2012-1.htm