logo
Imprimir
17-12-2012 | 19:46hs
•OLOT 'CIUTAT DELS DETALLS'

Gran èxit de la primera tarda de break dance al Núria d´Olot.

Es lliuraren tres premis per categoria, i convé destacar que molts dels participants són joves d’Olot que cada dimarts i dijous participen en un taller de break al mateix espai.

El passat dissabte, al Núria es va fer la primera tarda de Break dance.L’activitat va consistir en un concurs d’aquesta modalitat de ball urbà, que es va dividir en dues categories: el campionat 1vs1 Bboy (en aquest apartat hi van prendre part més de 15 joves que fa poc que han començat a ballar) i 7 to Smoke (amb 8 breakers d’alt nivell).

El jurat l’integraven Bboy Afroking - Bombo Clap (Girona), Bboy mius -Coming Soon Crew (Girona), Bboy Sugar-Mo-Coming Soon Crew (Olot), que també van oferir una petita exhibició que va entusiasmar el nombrós públic que s’apropà a la sala. Es lliuraren tres premis per categoria, i convé destacar que molts dels participants són joves d’Olot que cada dimarts i dijous participen en un taller de break al mateix espai.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/23409_granexitdelaprimeratardadebreakdancealnuriadolot-1.htm