logo
Imprimir
30-11-2023 | 21:33hs
•EL RIPOLLèS

La màgia de Nadal arriba a Ripoll: Acte d'encesa dels llums amb cercavila i xocolatada a la plaça de la Lira

La màgia de la il·luminació nadalenca prendrà vida quan els regidors i regidores del Consistori Infantil prenguin el relleu per accionar l'interruptor que donarà llum als carrers de Ripoll

El pròxim dimarts, 5 de desembre, Ripoll es vestirà de llum i color per donar oficialment la benvinguda a les festes nadalenques. L'esperat esdeveniment de l'encesa dels llums de Nadal tindrà lloc a la plaça de l'Ajuntament a partir de les sis de la tarda.

La màgia de la il·luminació nadalenca prendrà vida quan els regidors i regidores del Consistori Infantil prenguin el relleu per accionar l'interruptor que donarà llum als carrers de Ripoll. Aquest acte, que ja s'ha convertit en tota una tradició, simbolitza l'inici oficial de les celebracions nadalenques a la localitat.

Un cop encès l'espectacle de llums, la festa continuarà amb una animada cercavila protagonitzada per la banda 'Entrompats', que recorrerà el centre de la vila fins a arribar a la plaça de la Lira. Allà, els veïns i visitants tindran l'oportunitat de gaudir d'una reconfortant xocolatada oberta a tothom.

Amb aquesta màgica activitat, Ripoll donarà el tret de sortida a una sèrie d'esdeveniments i celebracions que ompliran la localitat de l'esperit nadalenc. L'encesa dels llums no només il·luminarà els carrers, sinó també els cors dels ripollesos, creant un ambient càlid i festiu que perdurarà durant tota la temporada de Nadal.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/224079_lamagiadenadalarribaaripollactedence-adel-llum-ambcercavilaixocolatadaalaplacadelalira-1.htm