![]() |

A través d’un comunicat assenyalen a les “pressions i amenaces” d’Enric Vinaixa
L’equip de govern de Ripoll ha manifestat avui a través d’un comunicat la seva disconformitat amb la Generalitat de Catalunya, i concretament amb el Secretari de Treball, Enric Vinaixa, per haver estat “desconvidats” d’un dinar amb empresaris que havia de celebrar-se aquest migdia i en el qual se’ls havia convidat anteriorment.
A la nota, apunten que “fa unes setmanes el regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Ripoll va ser convidat, juntament amb la batllessa”, al dinar, un oferiment que, indiquen, van agrair i on van confirmar l’assistència. “Ambdós han estat desconvidats de manera totalment arbitrària i com a resposta a les pressions i amenaces del Secretari de Treball Enric Vinaixa, qui ha afirmat que no assistiria a l’acte si havia de compartir espai amb representants del govern municipal de Ripoll”.
En aquest sentit, l’equip de govern ripollès manifesta la seva “perplexitat i indignació” davant dels fets, i considera que són una “vulneració inacceptable del dret de representació política dels ripollesos”. “Lamentem profundament que hi hagi representants del govern que només acceptin el resultat de les urnes quan aquests afavoreixen el seu partit i que, en canvi, menyspreïn i arraconin la resta d’opcions polítiques, atemptant contra la diversitat ideològica de la societat civil”.
En el comunicat l’Ajuntament liderat per Orriols també lamenta que, “en comptes d’excloure als totalitaris que no respecten el lliurepensament, els organitzadors hagin decidit excloure el govern legítim i democràtic de Ripoll”. Segons l’equip de govern, aquesta decisió “afebleix la democràcia i legitima a qui pretén imposar amb amenaces i coaccions, el pensament únic”.