logo
Imprimir
01-10-2012 | 20:53hs
•TURISME

TROBADA D’OPERADORS TURÍSTICS DEL NORD D’EUROPA A LA PROVÍNCIA DE GIRONA.

9 tour operadors d’Anglaterra i Benelux visitaran durant 4 dies la província de Girona, a la trobada anual de turisme actiu “SENDERISME I GASTRONOMIA”.

Del 30 de setembre al 4 d’octubre Costa Brava Verd Hotels organitza la trobada anual d’operadors turístics especialitzats en turisme actiu “Senderisme i Gastronomia”. L’objectiu de la trobada és promocionar i comercialitzar la Costa Brava, el Pirineu i la província de Girona, especialment en els segments de turistes dedicats al senderisme, al cicloturisme, a la gastronomia, a la cultura i al paisatge. La trobada pretén mostrar la Costa Brava i els Pirineus de Girona com una destinació de senderisme i gastronomia de primer ordre, així com apropar els participants al patrimoni cultural i monumental del territori.
 
En aquesta edició el mercat convidat ha estat el d’Anglaterra i Benelux. Durant els dies que dura el fam trip, o “viatge de familiarització”, els convidats podran gaudir de rutes de senderisme i cicloturisme combinades amb la millor gastronomia de la zona. La idea és mostrar que el producte de la província de Girona és tan variat com de qualitat, i que aquest és un indret òptim també durant els mesos d’hivern, primavera i tardor. Enguany es visiten, a través de rutes per senders de gran recorregut i vies verdes, pobles de la Garrotxa, el Pla de l’Estany, l’Alt Empordà i el Baix Empordà i els tour operadors s’allotjaran en hotels de la mateixa cadena Costa Brava Verd Hotels.
 
Les accions que es porten a terme han estat organitzades i coordinades per Costa Brava Verd Hotels, Petits Grans Hotels de Catalunya juntament amb l’Agència Catalana de Turisme, el Patronat de Turisme Costa Brava - Girona i amb la col·laboració de l’Aula Gastronòmica de l’Empordà i Taxis Costa Brava.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/22105_trobadadoperador-turi-tic-delnorddeuropaalaprovinciadegirona-1.htm