logo
Imprimir
30-10-2023 | 14:17hs
•LA GARROTXA

Rialles i emocions: LIFT desperta la màgia a Castellfollit de la Roca

La propera funció tindrà lloc el diumenge 5 de novembre a Sant Pau de Segúries

Ahir, la màgia de LIFT va omplir l'església vella de Castellfollit de la Roca. Més de 140 espectadors van ser captivats pel talent d'Anna Aumatell, Sara González i Usu Tambadou, que van fer riure i gaudir a tots els assistents amb la seva brillant actuació. Aquesta parada va ser més especial encara, ja que va ser una reestrena amb quatre minuts inèdits que van afegir encara més encant a l'espectacle.

La intimitat de l'esdeveniment, amb un màxim de 35 espectadors per sessió, va crear una atmosfera única dins de l'església vella. El públic va sortir amb somriures i satisfacció, confirmant que aquesta obra està feta per petits espais i moments únics.

I si ahir vas perdre aquesta oportunitat màgica, no et preocupis. La propera funció tindrà lloc el diumenge 5 de novembre a Sant Pau de Segúries, una festa especial que promet ser igual d'inoblidable. I no oblideu mantenir-vos atents a les xarxes @delgremi per a més detalls sobre les properes parades de LIFT, potser fins i tot dins d'un ascensor d'Olot el 2024.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/220944_rialle-iemocion-liftde-pertalamagiaaca-tellfollitdelaroca-2.htm