logo
Imprimir
13-09-2012 | 14:31hs
•CATALUNYA

El TSJC revoca la sentència que va declarar la nul·litat de les llicències de les Discoteques de la zona de Famades de Cornellà de Llobregat.

La FECASARM, en qualsevol cas, valora molt positivament la sentència..

La secció tercera de la Sala d’afers contenciosos-administratius del TSJC ha dictat sentència –notificada avui– per la que ha resolt estimar el recurs d’apel·lació interposat per l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat, la FECASARM i les discoteques afectades contra la sentència dictada en el seu dia pel jutjat contenciós-administratiu núm. 13 de Barcelona que va declarar la nul·litat de ple Dret de les llicències ambientals en el seu dia concedides a les tres discoteques que es concentren a la zona de Famades de Cornellà de Llobregat.




Link:
https://gironanoticies.com/noticia/21610_elt-jcrevocala-entenciaquevadeclararlanullitatdele-llicencie-dele-di-coteque-delazonadefamade-decornelladellobregat-2.htm