![]() |

Amb aquesta nova proposta, l'Ajuntament de Girona busca enriquir l'experiència dels assistents als concerts del parc del Migdia durant les Fires
El parc del Migdia, escenari fix de concerts a les Fires de Sant Narcís, s'engalana amb una novetat que encantarà els assistents: una barra per servir menjar i beguda. Després de l'èxit dels concerts celebrats en els darrers tres anys, l'Ajuntament de Girona ha decidit fer un pas més i oferir aquest servei per millorar l'experiència del públic.
La iniciativa de posar una barra al parc del Migdia va sorgir per les peticions dels propis assistents, que han demostrat un gran suport a aquest espai com a escenari cultural i de lleure durant les Fires de Sant Narcís. Així, l'ajuntament ha volgut respondre a aquesta demanda i continuar potenciant aquest punt com a un dels centres d'activitat durant les festes.
El tinent d'Alcaldia i regidor de Cultura de l'Ajuntament de Girona, Quim Ayats, destaca la importància d'aquesta aposta, afirmant que "el parc del Migdia ha agafat molta força en els darrers anys i és un espai que volem continuar potenciant. La descentralització de les activitats durant les Fires de Sant Narcís és un objectiu clau i ens permet arribar a tots els barris de la ciutat amb una oferta cultural diversa".
Així, igual que ja succeeix a l'esplanada de la Copa, l'entitat o associació que es faci càrrec de la barra del parc del Migdia serà una entitat cívica, cultural o esportiva sense ànim de lucre de la ciutat de Girona. L'ajuntament ha obert un termini perquè aquestes entitats puguin presentar les sol·licituds per participar en el sorteig que determinarà qui serà l'encarregat d'oferir el servei de bar durant els concerts. La data límit per presentar les sol·licituds és el 28 d'agost.
La barra, situada a la zona asfaltada amb l'escalinata que dona a l'escenari, oferirà una àmplia varietat d'entrepans i begudes perquè el públic pugui gaudir dels concerts amb tots els serveis necessaris. L'horari d'obertura serà a partir de les 10 h, i el tancament s'ajustarà a la programació musical de cada dia. Durant els caps de setmana i la nit del dimarts 31 d'octubre, la barra tancarà a les 12 h de la nit per aprofitar l'ambient festiu de les Fires. El dia de la festa major, el dimecres 1 de novembre, tancarà més d'hora, a les 21 h, donada la jornada festiva.
Amb aquesta nova proposta, l'Ajuntament de Girona busca enriquir l'experiència dels assistents als concerts del parc del Migdia durant les Fires de Sant Narcís, oferint-los una oferta més completa i còmoda per gaudir de la música en un entorn immillorable. Així, la barra es converteix en un nou atractiu per a aquest espai cultural i de lleure, consolidant-lo com un punt de referència durant les festes més importants de la ciutat.