![]() |
La presentación va anar a càrrec del dibuixant “FER”.
La artista Monse Pla, barcelonina i resident des de fa molts anys a la vila marinera de Llançà, va presentar el passat divendres, dia 9 de maig, les seves darreres obres en una exposició a l’Espai d’Art del Celler Espelt, a Vilajuïga. Aquestes obres están englobades sota el títol de “Or i Blau” en les quals ens presenta, en prop d’una trentena d’obres, els seus característics paisatges arbrats, en diferents formats i amb els colors més variats, especialmente els que donen títol a la mostra.
La presentació va congregar un bon nombre d’assistents, que gaudiren, a més, amb la presentación que de l’artista va fer el dibuixant gràfic José Antonio Fernández “Fer”, conegut pels seus treballs gràfics a El Jueves, Don Balón, El Temps o l’Avui, entre altres mitjans on col·labora habitualment amb els seus “ninots”. La inauguració de la exposició es va cloure amb un tast dels vins del celler empordanès.
La mostra de Monse Pla es podrá veure, fins el 28 de maig a l’Espai d’Art Espelt, i els horaris són de dilluns a divendres: de 9 a 13 i de 15 a 19 hores. Els dissabtes, de 10 a 14 i de 15 a 19 hores i els diumenges i festius, de les deu del matí fins a les dues.
